vrijdag 31 juli 2015

Getest - Lotta skirt by Compagnie M

Een nieuwe dag, een nieuw rokje. Vandaag stond de lotta skirt op het programma. Een leuk fronsrokje van Compagnie M.

Ik maakte de gevoerde versie gezien het rokje bedoeld is voor koudere herfst / winterdagen. De felle kleurtjes zullen alvast bijdragen tot wat vrolijkheid in een sombere winter.

Een 10 op 10 voor t patroon, ik kwam geen onverstaanbare termen, ingewikkelde uitleg of fouten tegen. We zijn dan ook meer dan tevreden met het resultaat! Een haalbare kaart voor alle naaisters zou ik dus durven zeggen!

Ik maakte nog een bijpassende longsleeve naar model Lil' Darling uit de Ottobre 4/2013. Ik maakte er een hartje op met dezelfde driehoekjes als in t rokje, gemaakt uit 6 verschillende kleurtjes flex. Het shirtje is, net zoals het rokje nog wat op de groei dus de aanfoto's vielen nogal lomp uit ;)






Stof longsleeve: klijntje.be
Driehoekjes stof rokje: klijntje.be
Oranje stof + knoopjes: uit eigen voorraad

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Zeker ook met het bijpassende t-shirtje! De Lotta is hier ook een succes: http://madebycaro.blogspot.be/2015/06/madeline-lotta.html

    En zoals je zegt, heel duidelijke werkomschrijving, daar hou ik van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amaai ferm Lies, ook een van mijn favoriete stofjes maar extra mooi met hetr t-shirtje (en wat een schattig mieke!)

    BeantwoordenVerwijderen