woensdag 27 augustus 2014

Voortaan stik ik vintage!

Ik zaag en klaag al een tijdje over mijn goedkoop ikea machientje tegen mijne wederhelft maar telkens zijn er andere prioriteiten... Ja da s t leven zeker? Maar op een goeie zonnige dag kwam mijne man hier thuis aangezet met de oude naaimachine van zijn oma, een ongelofelijk zwaar ding! Hoogzwanger als ik toen was kon en mocht ik da ding niet opheffen en iedere keer vergat ik weer om te vragen aan hem om het eens uit te pakken. De doos begon ondertussen stof te vergaren en door de keizersnede werd het hefverbod 6 weken verlengd. Er lag ondertussen al zoveel stof op dat ik hem bijna vergeten was tot vandaag! Vanmiddag eens uitgepakt en de handleiding gelezen. Wat een leuke machine! Hij kan alvast meer dan mijne ikea, en ook beter geloof ik. Dus voortaan moet de ikea maar stof staan vangen, deze zal geen tijd hebben om stof te verzamelen!

Nieuwsgierig welke machine er al x aantal jaar onaangeroerd in oma's kast staat? Deze! Een Pfaff 90. (Voor een prikje te koop op 2e hands sites, een aanrader!)








2 opmerkingen:

  1. welkom in het clubje van de pfaff 90, echt een goed machine:-) werk er nu ook al 2 jaar. Ik ben nieuwsgierig wat jij ermee gaat maken. Veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen