maandag 11 augustus 2014

Meet Victor; stoer vanbuiten, zacht vanbinnen

Victor en Maxim zijn deze dagen op brandweerman Sam kamp en blijven daar slapen. Even rust voor mama terwijl onze kleinste uk slaapt. Tijd dus om te naaien :)

Een tijdje geleden kocht is stoere dinostof met een mooie fotoprint bij Kersenpitje. Echt iets voor Victor, zoveel is zeker! Ik wou de kaptrui uit Stof voor durf het zelvers 1 al enige tijd maken dus de zoektocht naar een leuk patroon was deze keer simpel. Omdat we volop aan de wintercollectie bezig zijn heb ik de trui gevoerd met witte welness fleece. Lekker zacht, warm en ademend.

HET RESULTAAT





een aanfoto volgt als mijn model terug thuis is ;)

Ook voor broer maakte ik snel een kaptrui in zijn favoriete stof. Ridders en paarden, daarmee kan je bij Maxim niet missen ;)


Ik krijg vandaag geen genoeg van truien. Ik zocht al lang een leuke sweaterstof met print. Niet evident bleek zo. Gelukkig vond ik leuke auto's op etsy (ottobredesign) Toevallig past het perfect bij de effen okergele sweaterstof dat ik nog liggen had. De jongens gaan het morgen druk hebben met passen als ze terug zijn van 't kamp :)


Maxim had duidelijk geen zin in passen maar toch wat snelle aanfoto's :)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten