maandag 23 juli 2018

Let's Sti(c)k together goes bananas

Je kent het wel, je staat aan een stoffenkraam of in een winkel en bent op zoek naar een stofje voor een projectje. Na lang twijfelen en rijp beraad neem je toch dat twijfelgevalletje mee naar huis. Zo ging het dus met dit bananen stofje, op zoek naar een stofje voor een t shirt voor de middelste zoon maar niet echt overtuigd... En toen kwam het moment dat ik na maanden niet naaien nog eens wat ging naaien voor de dochter, ik plukte het bananenstofje uit mijn stoffenvoorraad (nog steeds niet overtuigd eigenlijk) en liet het, zoals het een wijze moeder betaamd, zien aan de dochter. Mijn 3 kornuiten zaten op dat moment samen op 1 gocart en ik kreeg in 3 stemmig gezang; OOOHHH da's mooi. Moeder verbaasd, het stofje werd bijna uit mijn handen gerukt en ik hoorde de zinnen; ik wil een jurkje daarin, ik een schortje en ik ook! Al snel wist ik dat ik iemand ging moeten teleurstellen, het is namelijk onmogelijk om uit 80 cm stof 2 shorts en een jurk te halen. Gelukkig heeft de oudste het daar niet zo moeilijk mee, die vind toch al dat hij veel te veel kleren heeft ;) dus werd het een jurkje en 1 short.




Uiteindelijk toch wel blij met het resultaat, of hoe een moeder ook eens ongelijk kan hebben he ;) 

Zoals je wel vaker op mijn blog leest is dit projectje een Let's Sti(c)k together deelname. 
De opdracht deze keer was vakantie, wij zijn alvast in vakantiemodus en dit jurkje en shortje gaan straks netjes onze valies in ;) 

Benieuwd wat de andere blogsters in hun valies stoppen deze dagen? Check dan hun blogs. 

Patroontjes:

Stof:
lichtgroene tricot met bananenprint by Little Darling


BewarenBewarenBewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten