vrijdag 29 september 2017

Getest: de Lenadress

Onlangs tipte een vriendin mij over een leuk sweaterjurkje, dat het zo'n hit ging worden had ik niet zien aankomen.

De Lenadress van WenSje is eigenlijk erg simpel, wat helemaal top is want wij houden wel van simpel en snel klaar 😊 Bovendien is het een gratis patroontje.

Ik maakte voor mijn (gemiddelde) 3 jarige de 3 jaar. Mijn bevindingen zijn dat het jurkje mooi op maat valt. Je kan het patroontje maken met lange mouwen of met korte mouwen.

Dit is een jurkje die in elk meisje haar kast moet hangen, of meerdere zoals hier 💕💕
bloemensweater: Madeline De Stoffenmadam

visjes french terry design by See You At Six

streepjes sweater: Madeline De Stoffenmadam

navy sweater met gouden streepjes, design by atelier brunette



Geen opmerkingen:

Een reactie posten