vrijdag 1 januari 2016

Happy New Year! Maakten jullie al goede voornemens?

2016 verscheen er vannacht op onze digitale klok in de zithoek. Een nieuw jaar, een nieuw begin. We weten natuurlijk nog niet wat we van 2016 zullen teweegbrengen maar er staan alvast enkele leuke dingen op de kalender. Een weekendje Nieuwpoort, een midweekje Vennebos, een eerste communie, een citytrip met het gezin naar Parijs, ... het beloofd een plezant jaar te worden. Daarnaast is 1 januari ook traditiegetrouw de dag dat je goede voornemens maakt, niet? Meestal worden mijn goede voornemens al na een weekje of zo doorbroken, neen ik ben er echt niet goed in. Maar dit jaar nemen we ons voor om vooral gelukkig te zijn met alles wat op ons pad komt, het kan niet altijd meezitten maar problemen zijn er om opgelost te worden! Daarnaast wil ik ook mezelf verplichten om eerst in mijn stoffenkast te zoeken naar een stofje voor dat ene projectje ipv telkens wat nieuws (en wat extra's) te bestellen. Die stoffenberg moet echt wel inkrimpen dit jaar! (en dit wordt dan waarschijnlijk ook wel het moeilijkste voornemen dit jaar :p )

Enfin, wij stappen alvast vol gezonde zottigheid 2016 in! Voor iedereen een fantastisch 2016 gewenst! Tot blogs!  Lies en co.






PS. Ik bekeek zonet eens mijn goede voornemens voor 2015 en ik maakte toch de helft waar, niet zo slecht toch? :)


2 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor jullie in dit nieuwe jaar!Hier geen echte voornemens,meer genieten van het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Lies de Backere. Ik ben bezig met de rolbreitas en ik heb veel problemen. Ik weet niet hoe ik de zijpanelen moet bevestigen. Ik heb veel te veel stof.

    BeantwoordenVerwijderen